EGO Genel Müdürlüğü Vatandaşların Sorunlarını Yerinde Dinliyor!
Ankara Büyükşehir Belediyesi vatandaşların toplu taşımada yaşadığı ulaşım sorunlarını yerinde dinlemeye devam ediyor. Vatandaşların toplu taşımada yaşadıkları sorunları hakkında bilgi almak ve sorunları yerinde dinlemek için ilçe ziyaretleri gerçekleştiriyor.
Çubuk ve Etimesgut ziyaretlerinin ardından Beypazarı’nda vatandaşlarla bir araya gelen EGO Genel Müdürü Dr. Taylan Engin, vatandaşların talep ve önerilerini not etti.
İLÇELERDE VATANDAŞLARIN SORUNLARI DİNLENEREK NOT EDİLİYOR!
Vatandaşlarla buluşmasında konuşan Engin, “Sorunları birebir dinliyoruz ve çalışıyoruz. 4-5 ay gibi kısa bir süre sonra da sorunların çözümleri ile ilgili şeffaf yönetim anlayışımız gereği hesabını vermeye geleceğiz” diye konuştu.
EGO Genel Müdürü Dr. Taylan Engin ve beraberindeki heyet Çubuk ve Etimesgut ilçelerinden sonra Beypazarı ilçesinde vatandaşlarla bir araya geldi. Gerçekleşen toplantıya Beypazarı Belediye Başkanı Özer Kasap'ta katılım sağladı.
''EGO OLARAK TEKNOLOJİK DÖNÜŞÜM YAŞIYORUZ''
İlçe ziyaretlerinin önemini vurgulayan Engin konuşmasında şu ifadelere yer verdi;
“Amacımız; yolcuların kartlarıyla ilgili, sistemle ilgili, güzergâhlarla ve duraklarla ilgili yaşadığı sıkıntıları birebir dinlemek, doğru anlamak ve bunların çözümleri için çalışmaları gerçekleştirmek. Beypazarı özelinde daha çok özel taşımacılarla ilgili sorunlar dile getirildi. Ankara-Beypazarı arasındaki ulaşımın aktarma koşullarıyla ilgili sorunlar aldık. Biz bu sorunların hepsine çalışacağız.
Biz bu sorunları birebir dinliyoruz, çalışıyoruz. 4-5 ay gibi kısa bir sürede de geri dönüş yapıp bu sorunlardan hangilerini çözebildik, hangilerini niye çözemedik konularının şeffaf yönetim anlayışımız gereği hesabını vermeye geleceğiz. Çünkü biz EGO olarak bir teknolojik dönüşüm yaşıyoruz. Bu dönüşüm için çok kısa bir süre daha sabır istedik. Bu dönüşümün sonunda zaten genel sorunların yüzde 70- 80’ini çözdüğümüzü hep beraber göreceğiz.”